Pytania i odpowiedzi FAQ
Pytania dotyczące produktów
P: Czy mogę zwrócić produkt, jeśli mi się nie spodoba? O: Tak, akceptujemy zwroty w ciągu 14dni od daty zakupu. Produkt musi być w oryginalnym stanie i opakowaniu.
P: Jak mogę sprawdzić dostępność produktu? O: Na stronie produktu widnieje informacja o dostępności.
P: Czy mogę zamówić produkt, którego nie ma na stanie? O: Niestety, nie przyjmujemy zamówień na produkty, których nie mamy aktualnie na stanie.
Pytania dotyczące zamówień
P: Czy mogę anulować zamówienie? O: Możesz anulować zamówienie przed jego wysyłką. Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta w celu anulowania zamówienia.
P: Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony produkt? O: Prosimy o natychmiastowy kontakt z naszym działem obsługi klienta oraz przesłanie zdjęć uszkodzenia.
Pytania dotyczące płatności
P: Jakie metody płatności akceptujecie? O: Akceptujemy płatności przez Przelewy24, znajdziecie tam różne formaty płatności szybki przelew elektronicznym / BLIK / płatność wirtualnym portfelem oraz InPost Pay. Przy wyborze dostawy za pobraniem doliczamy dodatkową dopłatę w wysokości 2zł.
P: Czy płatności są bezpieczne? O: Tak, korzystamy z zaawansowanych technologii szyfrowania SSL, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich transakcji.
Pytania dotyczące wysyłki
P: Jakie są koszty wysyłki? O: Koszty wysyłki zależą od wagi zamówienia i miejsca dostawy. Dokładne koszty zostaną podane podczas finalizacji zamówienia.
P: Jak długo trwa dostawa? O: Czas dostawy zależy od wybranej metody wysyłki i lokalizacji. Standardowo dostawa trwa od 1 do maksymalnie 5 dni roboczych.
P: Czy wysyłacie produkty za granicę? O: Niestety ale nie oferujemy wysyłki za granicę.
Pytania dotyczące konta
P: Jak mogę założyć konto? O: Kliknij na przycisk "Zarejestruj się" na naszej stronie i wypełnij formularz rejestracyjny. Po zarejestrowaniu otrzymasz e-mail potwierdzający.
P: Jak mogę zresetować hasło? O: Kliknij na "Zapomniałem hasła" na stronie logowania, a następnie postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zresetować hasło.
P: Czy mogę zmienić swoje dane kontaktowe? O: Tak, możesz zmienić swoje dane kontaktowe logując się na swoje konto i przechodząc do sekcji "Moje konto".
